مطهره کوچولومطهره کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
داداش علیرضاداداش علیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هسته ی هلوی من

دو ماهگی دخترم

1396/5/9 18:57
نویسنده : مامان فاطمه
1,262 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دختر قشنگم که روز به روز داری عشقولی تر و تو دل بروتر میشی.هفتم مرداد شما رو برای اولین واکسن یعنی واکسن دو ماهگی بردم بهداشت.اول قد و وزن و دور سرت رو گرفت که خیلی خوب بود هزار ماشالله و من از نگرانی دراومدم شکر خدا.وزنت ۵۸۰۰ بود و قدت ۶۰ سانت و دور سرت ۴۰ سانت.واکسنت رو هم زدن و شما یه کوچولو گریه کردی و من سریع بغلت کردم تا اروم شدی.شکر خدا این واکسنت خیلی خوب بود اصلا تب نکردی فقط جای واکسنت درد میکرد.منم اون روز رفتم خ نه ی دایی حمید که مامان بزرگ هم اونجا بود و از شما مراقبت کردیم و داداش علیرضا هم با بچه های دایی مشغول بازی شد و دیگه شما رو اذیت نمیکرد.الان که دارم مینویسم شما رو تخت مامان و بابا راحت خوابیدی و داداشی هم تو کوچه با مامانی هست.بابایی هم کم مونده برسه خونه.راستی عشق مامان بالاخره بابایی تونست ماشین بخره.یه تیبای سفید خریدیم تا شما دو تا گلای من راحت باشین.اینم از پاقدم توعه گل خانم.این روزا حسابی بهمون میخندی و صداهای قشنگ درمیاری.دلم میره برای خنده هات عزیز دلم.راستی ۶ مرداد هم رفتیم خونه ی عمه که برای به دنیا اومدن دخترش مهمونی گرفته بود.شما ۲۷ تیر صاحب یه دخترعمه ی کوچولو شدی به اسم زهراسادات.امیدوارم همبازی های خوبی برای همدیگه باشید.








اینم عکس دخترعمه




اینم عکس دختر عمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)