مطهره کوچولومطهره کوچولو، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
داداش علیرضاداداش علیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

هسته ی هلوی من

سه ماهگی فرشته مامان

1396/11/24 19:24
نویسنده : مامان فاطمه
375 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مطهره عزیزم.دختر قشنگم تو حسابی بزرگ شدی ولی الان میخوام مطالب ماه سوم تو رو بنویسم.چهارم شهریور سه ماهت کامل شد و با هم رفتیم خانه بهداشت و ماما شما رو قد و وزن کرد.وزنت زیاد خوب نبود.
وزنت:6400
من کلی دکتر بردمت چون بیرون روی داشتی ولی اثر نداشت. من کلی غصه میخوردم و داروها هیچ اثری نداشتن که آخرسر بردمت پیش دکتر زهرا کیانی و این خانم دکتر مهربون هم برات شیر خشک مخصوص تجویز کرد و برای رشد موهات هم شربت زینک سولفات تجویز کرد. خلاصه که با این تجویزها بالاخره خوب شدی خداروشکر.
تو ماه سوم شروع کردی به خوردن دستات و با این کار آب دهانت حسابی. راه افتاده بود و من همش فکر می کردم به خاطر دندون درآوردنه ولی هنوز خبری نیست.صدای اِقه هم درمیاری برامون جیگر مامان.




تو این عکس پایینی زن عمو داشت سرویس خوابی که برای مشتریش دوخته بود رو امتحان می کرد و شما رو مدلینگ کرد


اینجا با بابایی و داداش علیرضا رفته بودیم پیاده روی خانوادگی از محل کار بابایی


و اینجا هم ماهگرد سه ماهگیته عزیز مامان

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
24 بهمن 96 21:57
ماشالله خدا حفظش کنه محبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
18 اردیبهشت 98 6:25
ای‌جانم پرنسس کوچولو💕🌹